Det här med att glömma saker..

När jag kommer på något som behöver göras, tänker "det här måste jag skriva upp på en gång", inte gör det av någon jävla (ursäkta svordomen) anledning, och sen inte kommer på vad det var. Sjukt irriterande!! 😤


Igår var vi på slottet för ett sista möte. Tur vi har Madelene alltså! Stenkoll på läget. Så skönt 🙌

Nu ska jag snart iväg på provsminkning pch uppsättning igen. Gör om och gör rätt! Nä, men vi (hon) använde inte primer sist, så sminket på huden rann i princip av mig. Kändes sådär. + att jag blev inte riktigt nöjd med ögonskuggan heller. Idag tar hon dessutom med lösfransar! 👍

Håret ville inte samarbeta sist. Det la sig platt 😂 Så nu blir det också lite mer genomarbetat med fön, spray, löshår osv. 

Kan inte bestämma mig om jag ska ha uppsatt eller delvis utsläppt 🙊 Ska bolla lite med henne idag! 

Håll tummarna!! 

Allmänt | |
Upp