Väder och vind

Nu är det ju en månad kvar.. så mycket kan hända - och förhoppningsvis gör det det också! För detta önskar vi inte, även om jag tyvärr är inställd på det.. 

Nåväl.. som sagt så hinner det förhoppningsvis ändra sig massor av gånger (väderprognoser kan man aldrig lita på) och slutar förhoppningsvis med sol och 20 grader! Mulet går också bra, bara det inte regnar.



Nu är det en del saker kvar att göra på listan: 


- Hemlis till gästerna
- Maila bilder till blomsterbutik 
- Bordsplaceringstavla
- Någon form av gästbok
- Öva på första dansen
- Klänning till Alma
- Skor till Elton
- Flugor till bestmen och Erik
- Bestämma smycken
- Ev blomsterbåge till vigsel?
- Maila bilder till florist
- Kolla upp blommor i närheten till altargång
- Bestämma dekoration till borden
- Underkläder
- Hämta ringar 
- Hämta klänning
- Fixa saker till barnen
- Toa ? 
- Paraply?
- Klippa Elton
- Klipp + ev. toning på mig 
- Bestämma om jag ska göra fransar och naglar


Sen har jag säkert glömt nåt mer! 
Ska försöka göra ett schema där det är en (eller flera) sak att fixa varje dag. Förhoppningsvis får jag det att gå ihop! 

Klänningen lämnades i alla fall in för justeringar igår. Ska bli spännande att se hur den blir när den är klar! Mest nervös över spetsen nertill 🙈 6 juli ska jag tillbaka för slutprovning. 

Allmänt | |
Upp