Skor - check!

Idag hittade jag äntligen mina bröllopsskor, och det känns så rätt! 


Vad har hänt sen sist?
Jag har beställt nya tärnklänningar och äntligen bestämt mig för vilka det blir. Namnskyltar är beställda - kommer bli fint och lite annorlunda!

Provfotogrsferingen skulle varit i måndags, men såklart hade barnen magsjuka! Så det är framflyttat till 5/6. Veckan skvallret verkar hända 🙈 Förutom vår provfotogrsfering så är en nära väns ultraljud inbokat och en annan väns operation. Inte nog med det så är Eriks svensexa dessutom den helgen! Håll i hatten 🎩😁

Mer och mer börjar falla på plats. Bordsplaceringen gjorde vi klar härom kvällen, MEN så fick vi veta att det tillkom två barn. Så beställa två extra namn till placeringen och göra om bordsplaceringen. Men det borde inte bli allt för svårt hoppas jag 🙈

Gästbeskrivningen är påbörjad, likaså tipsrundan vi tänkt ha 😊 

49 dagar kvar nu 😱

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vi längtar❤️😊

Upp